Venz introduceert chocopasta met campagne 'Smeren of Strooien'

21-08-2019 (10:22) - Campagnes

Venz breidt het assortiment uit met een eigen chocopasta. Om dit te vieren lanceert bet merk de campagne ‘Smeren of Strooien’, waarin het alle fans vraagt de voorkeur tussen hagelslag of chocopasta te delen op social media. 
 
Venz Chocopasta wordt gemaakt van UTZ-gecertificeerde cacao. UTZ is een keurmerk voor producten die afkomstig zijn van boeren die oog hebben voor mens en milieu. De chocopasta is verkrijgbaar in de smaken melk en puur. 
 
‘Venz probeert elke dag extra fun toe te voegen aan het ontbijt- en lunchmoment van families’, vertelt Floor de Nooij, Brand Manager Venz. ‘Iedereen kon al van z’n boterham een feestje maken met onze chocoladehagelslag en -vlokken met Funnies. Nu bieden we voor het eerst een smeer-ervaring aan de ontbijttafel met onze nieuwe chocopasta’s. Zo is er voor ieder wat wils. Met de Venz ‘Smeren of Strooien’-campagne spelen we feestelijk in op dit dilemma. Leuk voor de jonge Venz-fans, maar ook voor onze oudere fans die opgegroeid zijn met onze producten.’  
 
Op de potten staan ook de befaamde stripfiguren afgebeeld met tips voor lekkere recepten met de chocopasta. De strips nemen volwassen fans terug naar vroegere tijden, toen zij als kind hagelslag op hun boterham strooiden.