Tijden veranderen, ook bij Unox
14-10-2019 (11:03) - Campagnes
Met de nieuwe 60-seconden durende geanimeerde tv-commercial, waarmee de vegetarische range wordt gelanceerd, gaat Unox met de tijd mee. In de film ruilt een natuurliefhebbende slagersdochter de traditionele rookworst om voor een vegetarische variant. Haar vader, de ultieme vleeskenner, keurt de handeling goed en is zelf ook positief verrast. Met deze campagne laat Unox zien dat een dagje zonder vlees nét zo lekker en makkelijk is.
Unox kiest voor animatie
Vincent Lammers, Creative Director Ambassadors: “We wisten al dat we dieren, mensen en natuur konden animeren, maar voor deze storytelling commercial moesten we onszelf op veel fronten overtreffen.”
De film zal deze maand volledig te zien te zijn op TV. Daarna volgt tot en maart 2020 de verkorte versie van 30 seconden, met tag-ons om de nieuwe vegetarische Unox producten te introduceren.
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Ambassadors
Klant: Unox