The Post voor FBTO: verzekeraar voor de doeners

20-08-2019 (12:34) - Campagnes

Verzekeringen: een onderwerp waar de meeste mensen alleen aan denken omdat het moet. Verzekeringsmaatschappij FBTO zet sinds zomer 2019 content in om de merkoverweging op dat keuzemoment te vergroten. Contentmarketingbureau The Post tekende voor de strategie en de productie van de content.

In de tekst-, video- en audiocontent staan de verhalen en dromen van ‘doeners’ centraal: de mensen die alles uit het leven halen. De mensen die niet blijven dromen, maar gewoon doen. FBTO wil laten zien dat het achter deze doeners staat om ze te ondersteunen als dat nodig is. 
 
Yossip de Jong, partner bij The Post: 'Tijdens het opstellen van de strategie hebben we het ‘eigenwijze positivisme’ van FBTO in het achterhoofd gehouden. Zo blijven we dichtbij de kern van de organisatie. Doordat we gebruik maken van de verhalen van ‘echte mensen’, veelal FBTO-klanten, kunnen we verdiepende content creëren die het publiek écht raakt.'