Simpel zoekt nog steeds de laagste prijs én het beste netwerk

31-12-2019 (08:30) - Campagnes

In de nieuwe Simpel-campagne kruipen de bekende vingers in de rol van een wereldberoemd detective en zijn assistent. Het duo staat voor een flinke uitdaging: ze moeten op zoek naar het allerbeste. Oftewel: de laagste prijs én het beste netwerk.

De klus blijkt echter reuzesimpel, want Simpel heeft de beste prijs én het beste netwerk. Stop dus maar met zoeken! De campagne wordt uitgerold in TV, radio, digital en outdoor en is de zesde in een rij succesvolle spoofs op klassiek filmthema’s.


Credits

Klant: Simpel
Eindverantwoordelijk klant: Vivian Butzelaar, Jasper de Rooij, Youri Treur
Bureau: ALFRED International
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven
RTV: Vittoria Robijns
Productiemaatschappij: Alfred Productions, PEDRI
Lighting cameraman / D.O.P.: Suraj ‘Paco’ Kumar
Editor: Kim Hinrichs
Online: Marco Kruk
Website & online-campagne: Havana
Social Media: GoudUberconnected
Fotografie: Valentine Harmsen