RET onderstreept voordelen van OV Miles

18-06-2019 (10:39) - Campagnes

De RET lanceerde afgelopen week de campagne 'Beleef OVMiles'. Met deze campagne onderstreept de RET haar rol als sociale verbinder in de regio Rotterdam. 


OVMiles is het programma waarmee reizigers met hun OV-chipkaart sparen voor leuke kortingen en extra's. De campagnebeelden laten zien dat reizen met het openbaar vervoer aantrekkelijke belevingen letterlijk dichterbij laat komen.


Hierbij verandert het uitzicht vanuit de tram in een onderwaterwereld, danst er een ballerina of waant de reiziger zich in een restaurantkeuken. Het concept en de realisatie van de campagne is van de hand van Doornvogel.


Maddy Bolhuis
, Manager Propositie Marketing van de RET: 'Met de campagne ‘Beleef OVMiles’ wil de RET nieuwe deelnemers voor OVMiles werven, maar ook de huidige deelnemers inspireren. Om dat in één campagne te verenigen was een uitdaging, maar voor ons gevoel is het uitstekend gelukt.'