Op reis met Yildriz

08-06-2020 (11:16) - Campagnes

Yildriz, een merk in de portfolio van sauzenproducent Remia, lanceert in samenwerking met Chuck Studios, het creatieve productiebedrijf gespecialiseerd in food, een nieuwe campagne waarin hun succesvolle Wereldsauzen de hoofdrol spelen. Tegelijkertijd introduceert Yildriz met de campagne een nieuwe smaak: een pittige versie van hun klassieke Turkse knoflooksaus.
 
Productiebedrijf Chuck Studios was verantwoordelijk voor zowel de creatie als uitvoering van de campagne. Begonnen als een project rondom de introductie van een nieuwe saus veranderde het als snel in een complete merkcampagne nadat Chuck Studios het creatieve concept had gepresenteerd.
 
Waar Yildriz inspiratie haalt uit lokale recepten uit verschillende delen van de wereld, neemt Chuck Studios de kijker in de commercial mee op een reis langs de verschillende Wereldsauzen. In elke shot glijdt de bekende zwarte Yildriz dop over een landschap van iconische gerechten waar verschillende smaken sauzen op terecht komen.
 
Chris Ek, Senior Brand Manager Yildriz: “Een samenwerking met een creatief productiebedrijf dat food zo in zijn DNA heeft als Chuck Studios is een geweldige toevoeging voor elk foodmerk. De commercial straalt precies uit wat wij over willen brengen: het ziet er smakelijk en uitnodigend uit, waarbij de verscheidenheid aan sauzen ‘voor ieder wat wils’ mooi uiteengezet wordt.”

De campagne is al van start gegaan en is hier online te zien.