OHRA voorkomt sorry, sorry, sorry

01-07-2019 (15:44) - Campagnes

In de huidige deeleconomie worden ook auto’s vaak even uitgeleend. Maar je zult het altijd zien: je leent een auto van een bekende en dan rijd je er schade mee. Hoe ga je om met het eigen risico en de terugval in no-claim? Daar helpt sorry zeggen niet bij.
 
OHRA komt daarom met Clixx, een verzekering die je tijdelijk kunt afsluiten als je een auto leent van een bekende. De nieuwe verzekering is mobiel binnen enkele minuten af te sluiten. De campagne is gemaakt door Joe Public en het bekende OHRA-stel Rob & Els is weer van de partij. Ze hebben schade gereden, maar gelukkig is dit geen probleem met Clixx.
 

Credits

Klant: OHRA
Verantwoordelijk bij klant: Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek 
Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen
Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Wikke van der Burg
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Menno Westendorp
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Online: Ton Habraken
Grading: Laurens Orij
Geluidsstudio: FC Walvisch