Nieuwe campagne Holland & Barrett en Joe Public
21-10-2019 (11:12) - Campagnes
In een nieuwe merkbekendheidscampagne, onder het motto ‘Uit De Tuinen van Holland & Barrett’ (met een verwijzing naar de heritage van De Tuinen), gaat een medewerkster van de drogisterijketen letterlijk naar de tuinen van Holland & Barrett.
Deze periode staat Kurkuma centraal; maar ook andere ingrediënten zullen in de loop van het jaar in diverse TV-spots de revue passeren.
Credits
Klant: Holland & Barrett
Verantwoordelijk vanuit klant: Corine Wolswinkel
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog, Lesley Jutte, Jesse Amatsahip
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Rosalieke Mulder
Agency producer: Merel Groenenboom
DOP: Gabor Deak
Postproductie: Pixmix Nederland
Geluidsstudio: Soundcircus
Verantwoordelijk vanuit klant: Corine Wolswinkel
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog, Lesley Jutte, Jesse Amatsahip
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Rosalieke Mulder
Agency producer: Merel Groenenboom
DOP: Gabor Deak
Postproductie: Pixmix Nederland
Geluidsstudio: Soundcircus