Natwerk maakt campagne voor nieuwe betaalapp Splitt

03-03-2020 (13:15) - Campagnes

Of je nou met elkaar in de kroeg staat of op vakantie gaat, een thuisbezorgde maaltijd deelt, of met je team borrelt in de sportkantine, vanaf nu is het ‘Splitt aan en gaan!’ met de nieuwe betaalapp Splitt. Bureau Natwerk ontwikkelde de introductiecampagne voor de nieuwe app.
 
De campagne belicht het aanzetten van de Splitt app als het startschot voor een gegarandeerd leuke tijd met vrienden, wat je plannen ook zijn. Natwerk ontwikkelde onder andere een online campagne-video en de doorvertalingen voor social media.
 

Splitt houdt alles bij

De app houdt bij wie een rondje heeft gehaald, wie er dat rondje allemaal meededen en hoe laat de bestelling is afgerekend. Doordat Splitt aan je bankrekening is gekoppeld worden alle uitgaven, die je samen bijhoudt in de app, binnen 1 tot 3 dagen dag op je rekening bij- of afgeschreven. Ook heeft Splitt een betaalfunctie waarmee je door middel van een QR-code voor de hele groep in meer dan 150 bars en restaurants met de app kan betalen.
 
Patric Kint, CEO van Splitt over de samenwerking: ‘We vroegen Natwerk om een campagne te ontwikkelen die niet alleen bekendheid voor de app zou creëren maar tegelijk ook nieuwsgierig maakt en een positief gevoel geeft. We waren direct heel blij met ‘Splitt aan en gaan’ omdat het precies weergeeft hoe de beste momenten met vrienden eruit kunnen zien als je geen omkijken hebt naar wie wat betaalt. Het is fantastisch om het merk nu in een video echt tot leven te zien komen.’