Megawatt Digital activeert sneakersokken merk CADA

02-04-2020 (09:00) - Campagnes

CADA, een sokkenmerk gespecialiseerd in sneakersokken, gaat de samenwerking aan met Megawatt Digital om hun merk online te activeren. Daarbij verzorgde het online activatiebureau – naast de digitale strategie en creatie van content - een volledige rebranding, inclusief vernieuwde website, verpakkingen en instore middelen.
 
Waar sneakermerken haast aanbeden worden als popidolen, worden sokken meer als low interest product beschouwd. Om hier verandering in te brengen, heeft CADA naar eigen zeggen de best mogelijke kwaliteit sneakersokken geproduceerd. Robbert van der Loo, oprichter van CADA, legt uit: ”Onze sokken onderscheiden zich op meerdere vlakken ten opzichte van die van concurrenten. Zo zijn ze naadloos, worden ze verantwoord geproduceerd, zijn ze onzichtbaar tijdens het dragen en zakken ze niet af dankzij onze gepatenteerde “FIXED GRIP” technologie. Bovendien zijn de sokken vochtafdrijvend en antibacterieel, waardoor zweet en nare geuren verleden tijd zijn.”
 
Om dit onder het grote publiek kenbaar te maken, klopte CADA bij Megawatt Digital aan met de vraag hun merk online te activeren. Leon Geboers, eigenaar van Megawatt Digital: “De sokken van CADA zijn echt van topkwaliteit. Daarom zijn wegestart met een rebranding en hebben we besloten het merk te positioneren als ‘The Future of Sneaker Socks’. Simpelweg omdat ze zover vooruitlopen op concurrenten.” 
 
Donderdag 2 april wordt de sneakersok en nieuwe website gelanceerd. Om traffic naar de website te genereren heeft Megawatt Digital een advertentiecampagne gerealiseerd die bestaat uit social media, SEA en display banners.