Marie-Stella-Maris viert mijlpaal met campagne 'Cheers to One Million'

09-07-2019 (12:48) - Campagnes

Het Amsterdamse lifestylemerk Marie-Stella-Maris viert feest. Het heeft 1 miljoen euro aan donaties verzameld voor schoon waterprojecten in de wereld. 
 

'Cheers to One Million'

Voor ieder product dat wordt verkocht, doneert Marie-Stella-Maris een vast bedrag aan schoon drinkwaterprojecten. De mijlpaal van 1 miljoen euro wordt gevierd met de ‘Cheers to One Million’ campagne. In samenwerking met Lemon Scented Tea en DPPLR ontwikkelde Marie-Stella-Maris een nieuwe verpakking, fotografie voor de brandstore en drie films voor onder andere social media. 
 
Het merk vindt dat iedereen toegang tot schoon drinkwater moet hebben. Josha Jansen, Marketing & Communications Manager bij Marie-Stella-Maris: De campagne ‘Cheers To One Million’ is enerzijds een viering van een indrukwekkende mijlpaal: Er is al een miljoen euro gedoneerd. Anderzijds is het een ode aan ‘the caring people’, de mensen die hebben bijgedragen aan het behalen van die één miljoen euro.’