Lekker in je ritme

09-09-2020 (12:19) - Campagnes

Iedereen kent dat gevoel, hoe ontzettend moeilijk het is om na de vakantie of na de feestdagen weer terug in je gezonde leefritme te komen. En na de lockdown waar we langzaam maar zeker allemaal uit komen is het niet anders. Speciaal daarvoor heeft WW (voorheen Weight Watchers) een programma ontwikkeld. Met het concept ‘Lekker in het ritme’ laat WW zien dat je je met het ‘mijnWW’ programma in no time weer een gezonde lifestyle eigen maakt. 
 
WW is weer live met een energieke campagne op TV en online. Ook de nieuwe campagne is gecreëerd in samenwerking met Fightclub agency. Fightclub is inmiddels al geruime periode verantwoordelijk voor de campagnes van WW.
 
De nieuwe volledig geïntegreerde campagne rondom de thematiek “Lekker in het ritme” is nu live gegaan voor zowel Nederland als België. Voor Nederland is er wederom gekozen voor een samenwerking met presentatrice Miljuschka Witzenhausen en voor België roept oud tennister Sabine Appelmans iedereen op om in deze gekke tijd weer wat meer structuur toe te laten.
 
Stephane de Weerdt, head of marketing WW Benelux: “Gezondheid is natuurlijk een groot thema vandaag de dag. Met de herfst voor de deur is het weer tijd voor wat meer routine en regelmaat. Dit najaar hebben we een positief ritme nodig en het gevoel dat we weer mogen genieten.”
 
Dit positieve gevoel wordt overgebracht met de energieke commercial op TV en in 24 verschillende online uitingen. Via o.a. social media helpt WW daarbij iedereen weer in het ritme te komen met relevante content en tips. Een mooi voorbeeld van een 360 graden campagne.
 

Credits

Bureau: Fightclub
Merk: WW, Weightwatchers heruitgevonden
Verantwoordelijk bij klant: Stephane de Weerdt, Hazel Goesaert, Levi Parent

Account: Annemiek Vroon
Strategie: Irene Trimp, Sander van der Hagen
Creatie: Rochelle van Dinter, Nicole Trines, Hans van Mook, Tom Zwarts

Productie: Wenneker Amsterdam

Regie: Daphne van de Berg

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.