Škoda verrast stadshonden met Zaterdaghulp Frisse Neus Service

25-02-2020 (15:13) - Campagnes

Škoda introduceert de Zaterdaghulp Frisse Neus Service voor stadshonden. Want die hondjes kunnen volgens de autofabrikant in de stad nergens écht een frisse neus halen. Tijd dus om erop uit te gaan. De activatie en films zijn ontwikkeld door Selmore in samenwerking met MediaMonks Film.
 
Het automerk voert sinds 2016 de Zaterdagcampagne. ‘Want op de drukste dag van de week kun je wel wat hulp gebruiken’. Daarom introduceerde ŠKODA twee jaar geleden binnen dit thema de Zaterdaghulp. Een platform dat een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één is. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers en wielerclub. 
 

Stukje strand

Voor de Zaterdaghulp Frisse Neus Service werd een stukje strand in de stad aangelegd naast een speciaal uitgeruste ŠKODA KAMIQ. Als voorbijlopende hondjes zich op het zand stortten, schoot de achterbak van de auto, volgestopt met hondenleuks, open. De baasjes vonden daar een boodschap: ‘ga toch lekker naar het strand met je hond. De navigatie staat al klaar.’

Sommige hondeneigenaren gaven gehoor aan die oproep. De registratie van hun stranddag leverde direct materiaal op voor een nieuwe televisiecommercial en een langere online video.