Knorr helpt Nederland aan de groente in nieuwe campagne

02-09-2019 (13:58) - Campagnes

De nieuwe campagne van Knorr Wereldgerechten, ontwikkeld door Alfred, draait om hoe lekker groenten kunnen zijn met de juiste bereiding. En maakt direct van de gelegenheid gebruik om de nieuwe Knorr merkuitstraling én verpakking te introduceren.
 
Nederlanders en groente. Het blijft een lastig huwelijk. We willen heus wel genoeg groenten eten, maar slechts een enkeling slaagt erin. Hierin scoren we een stuk minder goed dan andere landen. Binnen Europa komt Nederland zelfs pas op de 32e plaats in het eten van groente. In een doorsnee Hollandse AVG-maaltijd voelt een aanbevolen 250 gram aan gekookte boontjes al snel als een zware opgave. Dit inzicht gebruikte Alfred in de nieuwste campagne voor Knorr Wereldgerechten. 
 
Alfred ontwikkelde een multimediacampagne die uitgerold wordt in TV, OLV, Social en outdoor.
 

credits

Titels: Groenten smaken werelds
Client: Unilever Benelux
Product: Knorr
Client:      Robbert de Vreede, Ignasi Argente, Vivian Hordijk