Kjeld Nuis onderstreept belang goede nachtrust voor M-Line

16-10-2018 (14:51) - Campagnes

M-Line is een nieuwe campagne gestart waarin het belang van slaap wordt onderstreept. Slaap is belangrijk, en zeker voor topsporters. Kjeld Nuis speelt een hoofdrol in de nieuwe tv-commercial.


Pieter-Bas Stehmann, algemeen directeur bij Dutch Bedding Company: "‘Het belang van voldoende en goed slapen wordt nog steeds vaak onderschat. Wij hebben daarom gekozen voor product overstijgende communicatie. We willen mensen bewuster maken van de effecten." 


Triple Double heeft strategie ontwikkeld en het concept van de commercial. Sportmarketeer Patrick ter Haar van Triple Double: ‘We zochten een gedisciplineerde atleet die extreem kritisch is op slaap als voorwaarde voor presteren, maar tegelijkertijd een zachte kant heeft als familieman. Die persoon vonden we in Kjeld Nuis.’

 

credits

Verantwoordelijk bij M line: Pieter-Bas Stehmann, Steffy Clephas
Bureau: Triple Double sportmarketing
Strategie/creatie: Patrick ter Haar, Chrissy van der Put
Productiemaatschappij: mønaerk
Regie & edit: Joost Beitler (mønaerk)
Producent: Brent Stevens (mønaerk)
Art director: Nandisa Ludidi (mønaerk)
DP: Stef Kwinten