Hornbach lanceert nieuwe campagne: 'Ieder project versterkt jullie band'

02-06-2020 (10:40) - Campagnes

De band tussen klussers en goed gereedschap is hecht. Dat blijkt wel uit de nieuwe campagne van Hornbach. Want of je nu professionele bouwer of doe-het-zelver bent, de liefde voor je favoriete zaag, boor of multitool zit diep. Dat laat de bouwmarkt zien in de campagne ‘Ieder project versterkt jullie band’. Een romance in Hornbach-stijl, ontwikkeld door reclamebureau Heimat.
 
Iedere klusser weet: goed gereedschap, daar raak je aan gehecht. Vaak weet je al na één klusdate dat je op elkaar kunt bouwen. Dat de relatie spannend blijft staat als een paal boven water, omdat je samen steeds nieuwe uitdagingen aangaat. ‘Er ontstaat een onverwoestbare band, die met elk project sterker wordt”, vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach. “Die onvoorwaardelijke liefde brengen wij in beeld. Met een Hornbach-knipoog, uiteraard’. In de hilarische commercial blikt een klusser terug op alle heftige momenten die hij met zijn zaag heeft meegemaakt. Gevaar. Passie. Pijn. Intens geluk. Je ziet een vurige relatie ontstaan, die ze zelfs officieel maken.
 
De video-only campagne start op 5 juni en omvat een tv-commercial, bioscoopreclame, online video en social media.

Credits:

Agentschap: HEIMAT, Berlijn
Productie: Trigger Happy Productions GmbH
Regie: Pep Bosch
Muziek: Pascale Borel “Je veux que tu m’embrasses” (producent: Sizzer)
Sound design: Loft Tonstudios GmbH, Berlijn