Hans Anders doet het anders

06-05-2019 (14:00) - Campagnes

Op maandag 6 mei lanceert Hans Anders een nieuwe merkcampagne die Hans Anders opnieuw de uitdager maakt in opticien- en audicienland. Actrice en cabaretière Plien van Bennekom speelt de hoofdrol in de nieuwe ‘Dat maakt Hans Anders’-campagne.


Met een nieuwe, aangescherpte merkpositionering en merkidentiteit wil Hans Anders opnieuw zijn challengerrol in de optiek- en audicienmarkt claimen. Hiermee positioneert het merk zich als dé value-for-money-speler.


N=5 hielp Hans Anders met de nieuwe merkpositionering, merkidentiteit en de nieuwe merkcampagne die vanaf nu te zien is. “Mensen kennen Hans Anders al sinds de jaren 80 van de lage prijs, maar het is de combinatie van goede producten, goede service én lage prijs die Hans Anders onderscheidt van andere opticiens en audiciens. Hans Anders is eigenlijk de Telfort of IKEA van opticien- en audicienland. Dat maakt Hans Anders”, zegt Marc Oosterhout, managing strategy director bij N=5.

credits

Bureau:                                          N=5
Verantwoordelijk bij klant:              Rian van Koulil, Audrey Martens, Sigrid Musters
Productiemaatschappij:                 Holy Fools
Regisseur:                                     Mattias Schut
D.O.P.:                                           Menno Westendorp
Editor:                                            Marc Bechtold
Muziek:                                          Ambassadors
Postproductie:                               Laurens Orij @ Crabsalad

 

HANS ANDERS - Nergens aan vast TV45sec from N=5 on Vimeo.