Emotionele benadering van waterontharders
10-01-2019 (09:15) - Campagnes
Een campagne over waterontharders wordt toch al snel informatief. AquaCell wilde daarentegen een andere weg inslaan. Daarom werd het bureau Propaganda in de arm genomen, dat de opdracht kreeg om meer gevoel en emotie toe te voegen. Het resultaat daarvan is 'Houden van zacht'.
Om de boodschap over te brengen, speelt Propaganda hierin vooral in op 'de kracht van zacht'. 'Je vaatwasser houdt van zacht, je espressomachine houdt van zacht', begint de voice over in de video. Daarmee wordt de doelgroep op een directe manier aangesproken.
credits
Medium: TV, print, radio en online
Bureau: Propaganda
Creatie: Iris Buddingh’ en Alex van der Weide
Strategie: Iris Buddingh’ en Alex van der Weide
Account: Marijne Mijs
Productie: 2-INCH; Susan Brakels en Willem Tiemersma
Sound: Studio Alfred Klaassen
Fotografie: Henri Vos
Verantwoordelijk bij klant: Esther Dijkstra, Gerrit Dijkstra