De Ruijter 'voor altijd'

03-09-2020 (13:10) - Campagnes

Na het winnen van een pitch ontwikkelde Natwerk voor De Ruijter een nieuwe strategie, merkcampagne en pay-off. De campagne laat zien dat De Ruijter veel meer is dan een broodbelegmerk. Het merk draait om tradities – van klein tot groot. Die tradities zijn vanaf het moment dat ze ontstaan sinds voor altijd.


Met de campagne spreekt de broodbelegger onder andere millennials aan, een doelgroep die wél van chocola houdt, maar gek genoeg weinig hagelslag eet. Floor de Nooij, brand manager bij De Ruijter: ‘Bij Natwerk begrepen ze direct wat ervoor nodig was om De Ruijter bij millennials op de kaart te zetten en hen aan de hagelslag te krijgen. In beeld en tone of voice zijn we dan ook een nieuwe weg ingeslagen: eigentijds maar zeker niet te populair. De Ruijter is en blijft voor iedereen!’

Kwaliteit en erfgoed

Met de nieuwe merkstrategie en campagne onderstreept De Ruijter de kwaliteit en het erfgoed van het merk. Door consumenten te inspireren om van meer momenten waardevolle tradities te maken, maakt Natwerk De Ruijter relevant voor de generaties van nu. Want sinds voor altijd geldt voor oude tradities als beschuit met muisjes, een handje hagel of tradities die nog moeten ontstaan. Een traditie is met De Ruijter zó gemaakt. Want om welk moment het ook gaat, je strooit er heel makkelijk wat-dan-ook uit een pak De Ruijter overheen. 

 

De Ruijter SINDS voor altijd from Natwerk on Vimeo.

 

 

De Ruijter SINDS voor altijd from Natwerk on Vimeo.

 

 

De Ruijter SINDS voor Altijd from Natwerk on Vimeo.