De Ruijter 'voor altijd'
03-09-2020 (13:10) - Campagnes
Na het winnen van een pitch ontwikkelde Natwerk voor De Ruijter een nieuwe strategie, merkcampagne en pay-off. De campagne laat zien dat De Ruijter veel meer is dan een broodbelegmerk. Het merk draait om tradities – van klein tot groot. Die tradities zijn vanaf het moment dat ze ontstaan sinds voor altijd.
Met de campagne spreekt de broodbelegger onder andere millennials aan, een doelgroep die wél van chocola houdt, maar gek genoeg weinig hagelslag eet. Floor de Nooij, brand manager bij De Ruijter: ‘Bij Natwerk begrepen ze direct wat ervoor nodig was om De Ruijter bij millennials op de kaart te zetten en hen aan de hagelslag te krijgen. In beeld en tone of voice zijn we dan ook een nieuwe weg ingeslagen: eigentijds maar zeker niet te populair. De Ruijter is en blijft voor iedereen!’
Kwaliteit en erfgoed
De Ruijter SINDS voor altijd from Natwerk on Vimeo.
De Ruijter SINDS voor altijd from Natwerk on Vimeo.
De Ruijter SINDS voor Altijd from Natwerk on Vimeo.