Creatief bureau Kokoro lanceert campagne 'Ik wil verder!'

14-06-2020 (17:21) - Campagnes

De wereld komt weer op gang, daarom lanceert Kokoro de multimediale campagne ‘Ik wil verder’. Het creatieve bureau richt zich hiermee op de challengers die juist nu willen doorpakken en vooruit willen met hun merk. Op www.weervooruit.nl kunnen merken zich opgeven voor een pitstop sessie met het bureau om alle mogelijkheden en kansen te bespreken.
 
Een daadkrachtige stem (Shamiro van der Geld red.) zegt: "Kokoro helpt je merk vooruit. Zodat je straks een voorsprong hebt op de rest. Benieuwd naar Kokoro? Ga naar weervooruit.nl" Zo sluit de radiocommercial af die de komende weken meerdere keren per dag te horen is op BNR en Radio 1. Naast radio is de campagne te zien op Out of Home (Ocean Outdoor en Hillenaar), in print (Financieel Dagblad en Fonk) online (Adformatie, Fonk, De Ondernemer) en social (Linkedin, Facebook en Instagram).
 

Practice what you preach

“Juist in tijden waarin het allemaal wat minder makkelijk gaat, moeten merken op een positieve en relevante manier van zich laten horen. Dat geldt natuurlijk ook voor onszelf. Daarom was het besluit om zelf flink campagne te gaan voeren, snel gemaakt. Het is hét bewijs dat we doen waar we in geloven. We hopen dat deze mentaliteit aanstekelijk werkt op iedereen met een merk. En dat we heel veel merken vooruit kunnen helpen de komende tijd." Aldus Merlijn van Vliet (Creative director en oprichter van Kokoro).
 

Over Kokoro

Kokoro (Japans voor hart) is opgericht in 2013 als 'heartvertising agency' met als missie om het hart van merken te verbinden met het hart van mensen. Als onafhankelijk wendbaar creatief bureau maken ze al jaren heartveristing voor: Simyo, Payconiq, NLziet, CheapTickets.nl/be en velen andere merken. Kijk voor meer informatie op: www.kokoroamsterdam.com
 
De campagne 'Ik wil verder!' is tot stand gekomen in samenwerking met: Lijm.Amsterdam, Stolen Goods, Studio Loudness, De Uitwerkstudio en Created First.