Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren Regen Billboard

31-10-2018 (18:30) - Campagnes

Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een bijzondere stunt: Het Regen Billboard, dat pas zichtbaar wordt wanneer de eerste herfstdruppels het billboard raken.


Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water.  Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen.


Regen of geen regen: in iedere Center Parcs genieten bezoekers het hele jaar door van warme temperaturen in het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land.  

 

 

 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.