Brouwers en bouwers bundelen krachten in 'Gemaakt voor de zomer'

18-04-2019 (09:34) - Campagnes

GAMMA roept Nederlanders alvast op om aan de slag te gaan in de tuin met de campagne 'Gemaakt voor de zomer'. Want wie zomers wil genieten, moet in de lente al voorbereidingen treffen. Speciaal voor deze campagne bundelen twee bouwers en twee brouwers van Brouwerij Maximus hun krachten.


De bouwers transformeren het terras van de Maximus Brouwerij in een biertuin, waar de brouwers een speciaal GAMMA zomerbier brouwen. Isobar was verantwoordelijk voor de strategie en het concept daarvan, wat resulteerde in een vijfdelige contentserie.


Naast deze serie kunnen klussers via Instagram meekijken achter de schermen en krijgen ze handige ‘zomerhacks’ voor hun eigen tuin. Zoals een verticale tuin aan je schutting (een dakgoot met bloembollen) of marshmallow-verwarmer (een brikettenstarter op tegel).


iedereen is een klusser

Laurens Miedema, manager Marketing en Communicatie bij GAMMA: 'We merken dat er een verkeerd beeld bestaat bij de jongere generatie als het op klussen aankomt: niet leuk, geen tijd, ik kan het niet. Met handige tips willen we laten zien dat er in iedereen een klusser schuilt. Niets geeft meer voldoening dan een product dat je zelf hebt geb(r)ouwd.'


'Gemaakt voor de zomer' is onderdeel van de grotere voorjaarscampagne 'Tijd voor Tuin', waarin GAMMA tuinbezitters aanspoort om in de tuin aan de slag te gaan door middel van handige tips en aantrekkelijke aanbiedingen.