Bekende columnisten promoten AD in nieuwe campagne

05-11-2019 (11:21) - Campagnes

De columisten van het AD spelen een belangrijke rol in de nieuwe campagne van de krant en het nieuwsplatform. In de commercial voor TV en online kanalen volgen kijkers een dag uit het leven van een AD-lezeres. Onderweg komt zij bekende columnisten van het AD tegen: Fidan Ekiz, Özcan Akyol, Sjoerd Mossou en Angela de Jong.
 
De muziek van de commercial is geproduceerd en ingezongen door singer-songwriter David Benjamin, de melodie is van het Songfestivalnummer Ding a Dong. Benjamin bezingt de rol die het AD in het dagelijks leven van haar lezers vervult, of dat nu digitaal is of met de papieren krant. Hiermee wordt tegelijk een knipoog gemaakt naar het Songfestival dat in mei in Rotterdam plaatsvindt en waar het AD veel aandacht aan zal besteden. Op lokale media is de campagne door vertaald naar de regio. En Het Parool heeft geheel zijn eigen look & feel binnen de campagne.
 

Credits

Concept, creatie & copywrite : Dennis Brouwers en Cornel van Buuren
Producer TV:Radio: Cees Clous/Pascal Hielkema
Regie TV: Radio: David van der Vegte
Art-direction Print: Edwin Westerbeek
Productie Online assets: Punktlich
Inkoop Online: Nick Huizendveld ism PINK
Media & inkoop: Gwendolyn Kleinjan en Erika Keizer ism o.a. Mindshare