TUI kiest voor UM in Nederland en België

24-10-2019 (10:24) - Bureaus

UM is sinds 1 oktober de nieuwe mediabureaupartner van TUI Benelux in zowel België als Nederland. Het mediabureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie en de implementatie ervan.
 
UM maakt deel uit van IPG Mediabrands. Het mediabureau werkt in België onder andere voor Coca-Cola, JUMBO, BMW en American Express en maakt deel uit van IPG Mediabrands. Roosmarijn Quartier, Head of marketing Communications TUI Benelux: 'We zijn er bij TUI van overtuigd dat we in UM een heel passende en energizing partner hebben gevonden om ons in de toekomst te ondersteunen op vlak van mediastrategie. Hun benadering die uitgaat van data en creatie heeft ons overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen.'
 
TUI Nederland opereert onder de reismerken TUI en KRAS. Naast een eigen luchtvaartmaatschappij, TUI fly, heeft TUI 140 eigen reisbureaus en 120 mobiele reisadviseurs. 

 


Media

Marketing

Economisch