Tango kiest voor NOSUCH Group

24-06-2020 (14:08) - Bureaus

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie kiest brandstofleverancier Tango voor NOSUCH Group om de toekomstige strategische en creatieve richting mee te ontwikkelen.
 
Met een nieuw uitgewerkte propositie claimt Tango de positie van een veelzijdige speler in de energietransitie. Mét behoud van de leidende positie in het segment van onbemande tankstations.
 
Tango werd 20 jaar geleden opgericht als innovatief en slim alternatief voor het traditionele tankstation. Sindsdien biedt het merk scherpe brandstofprijzen aan op een landelijk netwerk van tankstations.
Met behoud van dezelfde waarden heeft Tango nu de ambitie zijn toenemende diversiteit en meerwaarde te laten zien aan een bredere doelgroep.
 
Mariska Fortes, marketingverantwoordelijke bij Tango: “NOSUCH Group legde direct een spot-on brand strategy neer over hoe Tango moet evolueren tot een duurzaam mobiliteitsmerk met brede dienstverlening.
Op dit moment werken we samen aan de creatieve invulling van de diverse above- en below-the-line kanalen en de daaraan gelinkte submerken om zo te kunnen doorgroeien”.
 

Media

Marketing

Economisch