Springbok neemt Rise + Shine over

13-09-2019 (17:21) - Bureaus

Digitaal communicatie- en servicebureau Springbok heeft marketing automation specialist Rise + Shine overgenomen. Rise + Shine blijft opereren onder de eigen naam.
 
Dankzij de acquisitie van Rise + Shine haalt Springbok strategische en technologische marketing automation-kennis in de groep', zegt Kim Verhaeghen. 'Die stelt ons meer dan ooit in staat om voor onze klanten volledig geïntegreerde digitale ecosystemen te bouwen, van strategie tot executie.'


predictive analytics via AI

Voor Michel Demoor, oprichter en strategisch directeur van Rise + Shine, is de toetreding tot de Springbok Groep een logische stap. 'We voelden meteen een klik omdat Springbok net als wij heel datagedreven is. Voor ons zijn data de basis om relaties tussen merken en mensen te bouwen en digitale communicatie meer persoonlijk te maken.'  Kim Verhaeghen beklemtoont dat Springboks artificial intelligence kennis kan helpen om nieuwe dimensies toe te voegen aan marketing automation. 'De toekomst van marketing automation zal aangedreven zijn door predictive analytics via AI.'
 
Rise + Shine werd opgericht in 2015. In 3 jaar tijd groeide het bureau naar een omzet van 1,8 miljoen en een team van 20 personen. Rise + Shine mag Burger King, Quick, D’Ieteren, Brico, Tom&Co, Brantano, Siemens, Edenred, AXA, vacature.com, Accent Jobs en Brussels South Charleroi Airport tot zijn klanten rekenen. 

Media

Marketing

Economisch