Sports Entertainment Group neemt The Media Nanny over

17-06-2020 (12:02) - Bureaus

SEG (Sports Entertainment Group) en The Media Nanny gaan vanaf heden als één bedrijf verder. SEG neemt een belang in The Media Nanny; hoe groot dit belang is, wordt niet bekend gemaakt. Met het samengaan ontstaat naast de bestaande takken Football, Cycling en Esports, een nieuwe divisie ontstaan: SEG Artists. The Media Nanny zal als internationaal PR-managementbureau blijven opereren en naast haar huidige klantenbestand, voornamelijk internationale artiesten, sporters gaan bedienen.
 
Kees Vos, CEO en oprichter van SEG: “Ik kan veel redenen noemen waarom ik zo enthousiast ben over de samenwerking tussen SEG en The Media Nanny, maar het talent en het ondernemerschap van José Woldring zie ik als belangrijkste pijlers voor het slagen van deze fusie. José heeft in tien jaar tijd een uniek entertainmentbedrijf weten neer te zetten, dat prima past binnen de groeistrategie van SEG. De PR- en marketing expertise van het ambitieuze Media Nanny-team is een mooie aanvulling op onze bestaande dienstverlening. Ik kijk ernaar uit om gezamenlijk kansen te blijven creëren voor onze klanten: voetballers, trainers, wielrenners, esporters, dj’s en artiesten.”
 

Media

Marketing

Economisch