Nieuw bureau Tom Orrow smelt klant en agency samen

08-07-2019 (06:30) - Bureaus

Deze week gaat het nieuwe agency Tom Orrowvan start. Het nieuwe bureau is ontwikkeld onder de vleugels van KOKORO en richt zich op het zoveel mogelijk samensmelten van klant en agency. Het bureau doet dit in de werkwijze, maar ook in een gedeeld risico én rendement.

De afgelopen maanden is het agency bij KOKORO op de werkvloer als start-up steeds een stukje verder ontwikkeld tot waar het nu is. Bij Tom Orrow werken geen creatieve teams of strategen, maar Business Creatives: mensen met een bewezen track record als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve strategieën, producten of merken in de digitale wereld. 

Tom Orrow is een initiatief van Micha Commeren (voormalig partner van Makerstreet),  Petra Lubbers (voormalig Chief Digital Bruna/ Business director bol.com), Joost Bröker (voormalig Head of Design van bol.com) en Merlijn van Vliet (oprichter en creative director KOKORO). Petra Lubbers is de managing director van het bureau. 

‘Er zit een structurele weeffout in de manier waarop bureaus en klanten zaken doen. Eigenlijk is deze samenwerking nooit in balans. Bij Tom Orrow hebben we daarom een model ontwikkeld waarin de samenwerking vanaf het begin evenwichtig is. Hierdoor is de kans op een goede uitkomst voor beide veel groter. Of zelfs onvermijdelijk’, vertelt co-founder Micha Commeren in FONK magazine 263.


Interview met oprichters Tom Orrow

Lees het volledige interview met de oprichters van Tom Orrow in FONK 263. Deze uitgave verschijnt op 10 juli digitaal en valt op 12 juli in de brievenbus. Heb je nog geen abonnement op FONK magazine? Maak dan nu gebruik van ons jubileum aanbod en lees FONK magazine de komende drie maanden gratis. Dit uiteraard zonder enige verplichting. Klik hier om gratis drie maanden kennis te maken.

 


Media

Marketing

Economisch