Mobiel.nl kiest BetterMatter

27-08-2019 (16:44) - Bureaus

Mobiel.nl kiest voor een samenwerking met contentmarketingbureau BetterMatter voor de doorvertaling van de merkstrategie naar videocontent.
 
De wens van Mobiel.nl om onderscheidend te zijn als het gaat om het delen van productspecifieke eigenschappen van telefoons en abonnementen en deze laagdrempelig en vermakelijk te presenteren aan haar - potentiële - klanten is door BetterMatter vertaald naar het concept ‘De klant, de keuze’.
 
In de eerste videoserie komen klanten die zelf bewust voor een bepaalde smartphone hebben gekozen aan het woord. Zij geven een inkijkje in wat voor hen belangrijk is bij de keuze van de telefoon, hoe zij deze in de praktijk ervaren en waar de telefoon toe in staat is. Om de week verschijnt er een nieuwe aflevering via de eigen kanalen van Mobiel.nl. Verdere distributie vindt plaats via gerichte advertentie-inzet.
 
Jan Paul de Wildt, managing director BetterMatter:  ‘Op zoek naar het beste content format trok vooral onze aandacht dat alles er bij Mobiel.nl op gericht is om de klant slim zelf de juiste keuze te laten maken. Ze groeien hard in de zelfbewuste doelgroep die vaak om specifieke redenen voor een bepaalde toestel/abonnementscombinatie kiest. Twee verschillende klanten met verschillende keuzes in één review tegen elkaar afzetten, zorgt voor een snel en levendig  productreview format boordevol praktische informatie.’
 
 

Media

Marketing

Economisch