Mediatic aan de slag voor Droomparken

11-06-2019 (14:02) - Bureaus

Mediatic breidt zijn klantenbestand uit met Droomparken. De nieuwe hoofdpartner van Feyenoord schakelt Mediatic in om haar naamsbekendheid en zichtbaarheid te vergoten. 


Mediatic is een PR- en contentmarketingbureau met veel klanten in de zakelijke dienstverlening. Maar het bureau heeft ook de nodige ervaring binnen de recreatiebranche. Zo werkte Mediatic al voor partijen als Bungalowspecials en TravelTalk, bekend van 27vakantiedagen.nl. Bovendien doet het bureau momenteel een pilot op het gebied van contentmarketing met Slagharen.


'We zijn verheugd en trots om Droomparken te mogen verwelkomen als klant. Droomparken heeft een grote ambitie en de wil om te groeien. Hier dragen we graag ons steentje aan bij', aldus Dennis Mensink, oprichter en directeur van Mediatic. 


unieke beleving

De locaties waar Droomparken zich vestigt moeten gasten een unieke beleving bezorgen. Aan Mediatic de taak om hier op gebied van communicatie samen met Droomparken meer invulling aan te geven, onder meer via aandacht in relevante media. 'Voor ons is het moment aangebroken om ons nog duidelijker te positioneren. Waar we eerder een partnerschap aangingen met Feyenoord doen we dit nu met Mediatic', zegt Marco Budding, marketingdirecteur van Droomparken.


familiebedrijf

Mediatic heeft een voorliefde voor familiebedrijven. 'Droomparken is een prachtig familiebedrijf. Slagharen is dat van origine ook. Ondanks dat de organisatie al een aantal jaar niet meer in handen van de familie Bemboom is, heeft het nog steeds een familiair karakter', aldus Mensink.


'Onze geschiedenis verbindt Mediatic en Slagharen met elkaar. Door samen te werken dragen we ons hele verhaal nog beter uit. We kijken erg uit naar de samenwerking', aldus Jo-Ann Venema, commercieel directeur Slagharen.


 


Media

Marketing

Economisch