Mediabureau Stroom wint pitch HalloStroom

02-07-2020 (14:38) - Bureaus

Mediabureau Stroom, onderdeel van CANDID, gaat een samenwerking aan met zonnepanelenverhuurder HalloStroom nadat ze als winnaar uit de pitch zijn gekomen. Stroom is verantwoordelijk voor de overkoepelende mediastrategie met als doel het genereren van leads en het uitbreiden van de algehele bekendheid van het merk.
 
Al tijdens het pitchtraject, dat Stroom in samenwerking met reclamebureau WijZE in is gegaan, werd duidelijk dat de behoefte vanuit HalloStroom breder lag dan alleen de overall mediastrategie. Dus zorgde Stroom voor aansluiting met The Online Company voor de online mediastrategie. En werd Havana Harbor aangesloten.
 
Monique van Wensem, CCO bij HalloStroom: “Wij zijn bijzonder blij met de bureaus waarmee wij voor deze campagne werken. De samenwerking met WijZE, Stroom en daarmee de specialisten van The Online Company en Havana Harbor is van hoog niveau en bevalt zeer goed.”
 
Matthijs Kloezeman, Media Adviseur bij Stroom: ’Wij zijn enorm blij met de samenwerking met HalloStroom. De klant heeft een duidelijk businessdoel voor ogen waar wij vanuit reclamebureau WijZE de kans hebben gekregen om aan bij te dragen door de overall mediastrategie te maken. Hierbij maken we gebruik van de diepe online kennis van ons zusje The Online Company wat heeft geresulteerd in een hele strategische en succesvolle performance campagne.’’
 

Media

Marketing

Economisch