Linda Boks naar Booming Digital Marketing

30-04-2019 (11:15) - Bureaus

Linda Boks start als Business Director bij Booming Digital Marketing en wordt daar binnen het management team verantwoordelijk voor het verder bouwen aan en professionaliseren van een solide dienstverlening voor alle opdrachtgevers.

 
Naast Boks maken ook co-founders Joey Fieggen en Lennart Ruigrok deel uit van dit driekoppige MT, dat de komende periode maximaal gefocust zal zijn op het neerzetten van een toekomstbestendig bureau dat door
innovatieve en bewezen diensten, de niet-aflatende focus op de performance van opdrachtgevers en de compacte structuur haar positie als leverancier van toegevoegde waarde bewijst.
 
Met de komst van Boks zet Booming een serieuze stap in het verwezenlijken van hun ambitie: Booming Digital Marketing verder uitbouwen tot een toonaangevend performance marketingbureau
dat de online marketing resultaten van hun klanten laat groeien.
 
Boks heeft ruime bureau-ervaring. Zo heeft zij van 2005 - 2016 ZenithOptimedia geleid en In 2010 werd onder haar leiding de gespecialiseerde unit Performics NL gelanceerd, hetgeen een logische brug vormt naar het vakgebied van Booming.
 

volgende fase

Linda Boks: “Booming heeft in 5 jaar een solide fundament van klanten en diensten opgebouwd. De kwaliteit van de experts en de ambitie van de partners maken dat ik hier graag aan de slag ga. Er zijn concrete plannen om de dienstverlening en het bureau uit te breiden met relevante oplossingen die de business van onze opdrachtgevers laat groeien. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring op het gebied van dienstverlening aan klanten en bureau-efficiency in te zetten om Booming naar de volgende fase te brengen.”
 
Joey Fieggen, Managing Director: “Door de Booming-dienstverlening krijgen de online marketing resultaten van onze klanten een boost. Booming heeft niet voor niets de ambitie het performance bureau te zijn waar bedrijven naartoe gaan als ze denken dat het beter kan of beter moet. Linda gaat ons helpen om die ambitie verder waar te maken.”

Media

Marketing

Economisch