Keukenhof kiest Redkiwi als digitaal partner

04-11-2019 (20:21) - Bureaus

Redkiwi is de nieuwe digitale partner van Keukenhof. Voor de mooiste lentetuin van de wereld wordt een platform met een nieuw design ontwikkeld.  Keukenhof is het internationale en zelfstandige showvenster van de Nederlandse sierteelt, met de nadruk op bolbloemen. In acht weken tijd laat Keukenhof zien wat de Nederlandse sierteelt te bieden heeft.

Marlies Goldenberg - PR Manager, over de aanstaande samenwerking met Redkiwi: “De online kanalen, waaronder onze eigen website, worden steeds belangrijker voor de bezoekers van Keukenhof. Een nieuwe website is nodig om de online informatievoorziening nog duidelijker en beter te maken. Redkiwi is de partner die het voor Keukenhof mogelijk maakt de online beleving van bezoekers te verbeteren én om stappen te maken in de verschuiving van ticketverkoop aan de kassa naar online ticketverkoop. Redkiwi gaat uit van de nieuwste technologie en mogelijkheden en zorgt daarmee dat Keukenhof.nl nog beter aansluit bij de behoefte van de bezoeker.”
 
Edwin Plag - CCO Redkiwi: “Wij zijn voor de komende jaren een mooie samenwerking aangegaan om de digitalisering voor de bezoekers van de Keukenhof te optimaliseren. Wij treffen de voorbereidingen om meer interactie te krijgen met de bezoekers van één van de mooiste attracties van Nederland.”
 
 Keukenhof is van 31 maart t/m 10 mei 2020 geopend. In deze periode bezoeken dagelijks 60.000+ unieke gebruikers de website.
 

Media

Marketing

Economisch