Jan-Willem Brüggenwirth Executive Chairman van VBAT (een WPP agency)

16-01-2020 (10:30) - Bureaus

“Het voelt als thuiskomen. Terug in de bureauwereld. Na Ogilvy, BMB, Saatchi, 538 groep, Brand Loyalty en Talpa ga ik weer een nieuwe discipline aan mijn communicatiekennis toevoegen; design", zegt Brüggenwirth.

Jim Prior, Global CEO Superunion: “It’s our great privilege to have Jan-Willem’s outstanding experience and creativity join our team. These are exciting times for Superunion in the Netherlands and around the world.”


Over VBAT

VBAT is een bekroond branding- en designbureau in Amsterdam. Met meer dan 35 jaar ervaring, zijn we experts in brand thinking en -design. We werken met klanten als Heineken, Ahold Delhaize, ING, VodafoneZiggo, Geldmaat, PostNL en Johan Cruijff ArenA. Wij zijn een team van ca. 60 creatieve experts van 10 verschillende nationaliteiten en maken deel uit van het wereldwijde netwerk van Superunion.


Over Superunion

Superunion is een next generation branding agency. Wij geloven in de kracht van creativiteit om de toekomst van mensen en organisaties te verbeteren. Met 750 mensen in 18 landen werkt Superunion met klanten als Airbus, Bank of America Merrill Lynch, British Airways, de BBC, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Dell, Diageo, FIFA, Ford, HEINEKEN, Land Rover, Nespresso, Pfizer , Prudential, Tesco en Vodafone.

 

Fotografie: Kees Rijken
 


Media

Marketing

Economisch