Internationaal platform ter promotie Nederlandse natuur kiest Reclamebureau 10uur

13-12-2018 (10:29) - Bureaus

10uur is geselecteerd voor het realiseren van de website voor de internationale marketingcampagne ‘Holland National Parks’. De campagne is gericht op het creëren van meer bekendheid en interesse voor de Nederlandse natuur.


Bijna nergens in de wereld is de natuur op zo’n kleine afstand, zo divers als in Nederland. Op een online platform worden verschillende Nationale parken in kaart gebracht. Het reclamebureau uit Zierikzee is al gestart met de realisatie van dit platform voor deze meerjarige campagne en wordt vanuit een samenwerking tussen het Nationaal Parken Bureau en NBTC gecoördineerd.


De website laat de diverse en eigenzinnige Nederlandse natuur zien en richt zich primair op de landen België, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje. Centraal staan unieke belevenissen die kenmerkend zijn voor de betreffende Nationale parken. De campagne start in het voorjaar van 2019.


Anja Brands
, Projectmanager van NBTC, zegt het volgende over de keuze voor 10uur: “Naast het zeer complete aanbod waren het de fijne en heldere gesprekken die doorslaggevend waren om voor 10uur te kiezen. Je gaat een periode behoorlijk intensief samenwerken en dan is het belangrijk dat het klikt.”

 


Media

Marketing

Economisch