HETWORKS en Webeau samen verder als BTTR

07-09-2020 (10:14) - Bureaus

De internetbureaus HETWORKS en Webeau fuseren en gaan samen verder onder de naam BTTR. Door te fuseren hopen ze een sterkere positie in de markt kunnen innemen en gezamenlijk in te spelen op de toegenomen vraag naar innovatieve digitale oplossingen.
 
“Samen zijn we nog beter in staat om antwoord te geven op complexe klantvragen als het gaat om de ontwikkeling van digitale platformen. Hierbij wordt het bieden van continuïteit steeds belangrijker en heb je verschillende expertises nodig. Ons samengaan zorgt voor die continuïteit en de diverse specialisaties inhouse.” Aldus Arwin Bos, mede-eigenaar van Webeau.
 
De twee bureaus bedienen al een aantal klanten gezamenlijk en hebben de afgelopen jaren hun werkwijzen kunnen verkennen en op elkaar afgestemd. Ondere andere Bidfood, Canon Medical, DPG Media, James Hardie, Koninklijke Nederlandse Golf Federatie, Vervoerregio Amsterdam en meerdere brancheverenigingen, universiteiten en overheidsinstanties zijn klant bij de twee bureaus.
 
Bij het nieuwe bureau genaamd BTTR werken meer dan vijfentwintig professionals die zich richten op digitale strategie, vormgeving en development van maatschappelijk betrokken merken.
 
“Met BTTR willen we uitstralen dat we elke dag leren, elke dag beter willen zijn dan de dag ervoor”, vertelt Peter van Aalderen, mede-eigenaar van HETWORKS. “Het is onze intrinsieke motivatie om de wereld beter achter te laten dan hij nu is. Dat willen we doen door duurzaamheid een belangrijke rol te laten spelen en door om te zien naar elkaar en de maatschappij.”

 


Media

Marketing

Economisch