Het Voedingscentrum kiest Truman

29-10-2018 (10:04) - Bureaus

Het Voedingscentrum heeft de hulp van Truman ingeschakeld voor de ontwikkeling van een campagne voor 2019.  Het Voedingscentrum wil een MBO doelgroep bereiken die momenteel nog onvoldoende de weg naar haar adviezen vindt.


Truman ontwikkelde een emotionele en laagdrempelige campagne om deze doelgroep te motiveren om bewuster van hun eetgedrag te worden en in kleine stapjes gezonder en duurzamer te gaan eten. De campagne is momenteel in productie. 


‘De wens was om een emotionelere laag toe te voegen aan ons palet. Bij Truman voelden we meteen een klik en vanaf het eerste moment van onze samenwerking hebben ze ons heel goed aangevoeld en boeiende voorstellen gedaan. Wij zijn erg enthousiast over deze nieuwe route en de mogelijkheden ervan', zegt Kitty van Wijk, Senior Communicatieadviseur bij het Voedingscentrum.

 

 


Media

Marketing

Economisch