Dertig koppige SAN jury voor jubileum categorie bekend

19-12-2018 (08:42) - Bureaus

Voor de beoordeling van het ingezonden werk voor de jubileumcategorie De Reclameparels is een jury samengesteld met 30 coryfeeën uit het vak van de afgelopen 30 jaar van zowel adverteerders als van bureauzijde. De juryvoorzitters van deze jury zijn René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN). 
 

Verder bestaat de jury uit:
 
Walter Amerika, CI 3
Jan-Willem Brüggenwirth, Talpa Network
Dick Buschman, Achtung! McGarrybowen
Roderick Cremers, Fresh Bridge
Harry Dekker, Unilever
Debbie de Wagenaar, FrieslandCampina
Lenny Houwaart, Dopper
Jan Knaap, Zelfstandig
Aad Kuijper, Alfred International
Marc Leurs, TBWA\NEBOKO
Alfred Levi, Ahold Delhaize
Marjolijn Meynen, De Bijenkorf
Simon Neefjes, Zelfstandig
Marc Oosterhout, N=5
Hans Peters, Eneco
Lode Schaeffer, INDIE Amsterdam
Thecla Schaeffer, Accell Group
Michel Schaeffer, Zelfstandig
Ton Schoonderbeek, Mindshare
Dick van der Lecq, Etcetera
Tim van der Wiel, GoSpooky
Cilesta van Doorn, Virgin UK
Ton van Eijk, De Kracht van Buiten
Natascha van Roode, KLM
Hans van Walbeek, HansWal
Bas Verheijen, Blokker
Mark Woerde, Havas Lemz
Barbera Wolfensberger, Ministerie van OCW
 
 
Ook voor merken die nog (lang) geen 30 jaar oud zijn is de vraag: wat is het beste werk van de afgelopen jaren? Inzenden kan voor ook het unieke eenmalige tarief van slechts € 330,-- per pagina (meerdere pagina’s mogelijk). Tot uiterlijk 20 december 2018 kun je reserveren in het SAN Jaarboek.  Ga naar www.sanaccent.nl en kijk bij ‘Jaarboek’. 

Media

Marketing

Economisch