Dept aan de slag voor FBTO

30-10-2018 (10:07) - Bureaus

FBTO heeft digital agency Dept gekozen als nieuwe digitale partner. De verzekeraar zet daarmee in op het verbeteren van de digitale customer experience, waarbij de boodschap “Jij kiest” centraal staat.


Danijel Bonacic, strategic director bij Dept: “FBTO timmerde al hard aan de weg met innovatieve digitale oplossingen en wil nu ook de online klantervaring naar een nieuw niveau tillen. Zo ondersteunt Dept bij de ontwikkeling van het nieuwe website-concept, dat iedereen een relevante en gepersonaliseerde ervaring moet bieden, en zorgt samen met de scrum teams van FBTO voor de implementatie." 


Patrick Vroklage, manager customer journey bij FBTO: “We zijn van oudsher een verzekeraar die het vertikt om in hokjes te denken. Onze klant kiest zelf wat ze verzekeren, maar we willen hen ook de vrijheid geven op welk kanaal ze dat doen. Daarom worden de customer journeys vanuit alle touchpoints met elkaar verbonden en geoptimaliseerd, om zo een geïntegreerde all-round klantbeleving te bieden. De juiste know-how op het gebied van digitale strategie en design en de uitgebreide tech-ervaring maakt Dept de ideale partner om samen te bouwen aan een betere FBTO klantervaring.”


Media

Marketing

Economisch