Burst realiseert nieuw platform LARGO

17-10-2018 (13:49) - Bureaus

LARGO, specialist op het gebied van luxe, full-service vakantieaccommodaties, heeft samen met Burst de aanscherping van de positionering van het merk afgerond. De eerste uiting is het nieuwe digitale platform.  


"Het concept wat Burst ons presenteerde tijdens de pitch sprak ons enorm aan.”, zegt Tanya Joustra, general brand manager bij LARGO. “De nieuwe website is zeer vernieuwend binnen de categorie omdat we in plaats van inspelen op de hardware, de accommodaties en beleving centraal stellen."


“Tijdens het begintraject hebben we Largo verrast met een nieuwe visuele stijl, die wat ons betreft perfect aansluit bij waar Largo voor staat” aldus Sander La Rivière, art director bij Burst. “Het was mooi om te zien dat Largo hier verliefd op werd en die stijl wil gaan hanteren voor alle uitingen. We hebben een uitgebreid identiteitstraject doorlopen waarin we het concept hebben vertaald naar een werkbare brandguide. Na deze mooie mijlpaal zijn we nu aangekomen bij de tweede: het nieuwe platform. Wat er nu staat draagt echt uit wat we voor ogen hadden.” 

 


Media

Marketing

Economisch