Bijenstichting kiest voor BlooSEM

19-03-2019 (10:30) - Bureaus

Bijenstichting is een samenwerking aangegaan met BlooSEM. Hiermee ondersteunt het marketingbureau de Bijenstichting bij de online bewustwording rondom bijen. Bovendien moet het vernieuwde Bijenstichting.nl dankzij BLooSEM bekender worden bij het grote publiek. 

Bijenstichting.nl dient als visitekaartje om mensen te informeren over bijen en bewust te maken van het probleem van bijen-sterfte. Parallel aan de lancering van de nieuwe website loopt de opening van het Landelijk Bijen Educatiecentrum in Vorden.


Jaap Molenaar, voorzitter Bijenstichting: 'Wij zochten een partij met verstand van online media om niet alleen met bestaande doelgroepen in contact te blijven, maar ook om nieuwe doelgroepen aan te spreken. Wij zijn de samenwerking met BlooSEM gestart vanwege hun specialistische online marketing kennis en kunde. Vanaf het eerste contact merkten we dat BlooSEM het ‘bijenprobleem’ serieus neemt, en het niet ziet als bijzaak.'


perfecte match

Otto Munsters, directeur BlooSEM: 'Wij zijn bijzonder verheugd dat BlooSEM het vertrouwen krijgt van de Bijenstichting om het bewustzijn rondom bijen te verhogen. Zowel uit perspectief van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen als vanuit onze branding symboliek is het een perfecte match.' 

 

 


Media

Marketing

Economisch