ARA Creative Agency en New Growth Strategies bundelen de krachten

07-07-2020 (17:14) - Bureaus

ARA en New Growth Strategies gaan een verregaande samenwerking aan om op een unieke manier bij te dragen aan de groei van organisaties door Employer en Internal Branding. Vanaf 1 juli 2020 is New Growth Strategies de vaste strategische partner van ARA op het gebied van Employer en Internal Branding.
 
De schaarste aan talent neemt nog steeds toe. Bovendien is er nu meer dan ooit behoefte aan inspiratie en motivatie van medewerkers, want hoe houd je medewerkers gemotiveerd en betrokken als het grootste deel thuiswerkt?  Employer en Internal branding kunnen daarbij het verschil maken tussen winnen of verliezen.
 

Toonaangevend

ARA M/V is, als onderdeel van ARA, één van de toonaangevende bureaus op het gebied van Employer Branding, met klanten als PostNL, KPMG, Erasmus Medisch Centrum, Cloetta, Rijk Zwaan en Lely. Om deze nieuwe fase in de ontwikkeling te markeren, heet ARA M/V vanaf 1 juli 2020 ARA Employ en wordt strategisch dus versterkt door New Growth Strategies.
 

Werken aan merken in de volle breedte

In de visie van ARA Creative Agency zijn zowel goede klanten als uitstekende medewerkers essentieel voor de groei van organisaties. ARA is één van de weinige bureaus die zowel Corporate, Consumer, Employer en Internal branding onder één dak heeft. 'Met ARA Employ geven wij volop inhoud aan de ambitie om bij te dragen aan de ontwikkeling van merken in de volle breedte', zegt Paul Kroef, algemeen directeur ARA (foto rechts).
 

One stop shop

ARA Employ biedt een breed aanbod producten en diensten die optimaal op elkaar afgestemd zijn. Employer en Internal Branding. Data en insights. Strategie en creatie. Contentproductie en development. Onboarding en Employee Advocacy. Trainingen en workshops. Resultaatanalyse en optimalisatie. New Growth Strategies en ARA vullen elkaar daarin prima aan. New Growth Strategies is sinds 2019 actief op de markt van Internal Branding en bestaat, onder leiding van Marc van Eck die Internal Branding in Nederland groot heeft gemaakt, inmiddels uit een team van 10 strategen. Van Eck publiceerde verscheidene boeken, waaronder de bestseller Het Succes van Internal Branding.
 
Paul Kroef: 'Het werkgeversmerk is het kompas voor iedere organisatie. Samen met New Growth Strategieskunnen we Employer en Internal Branding maximaal laten bijdragen aan de groei van merken en organisaties.'
 

Ambassadeurs

Mark van Eck, CEO New Growth Strategies (foto rechts): 'Medewerkers zijn niet alleen als professionals, maarook als ambassadeurs belangrijk voor de groei van organisaties en de kracht van een merk. Zowel naar klanten en prospects, als naar nieuw talent.'
 

 

Media

Marketing

Economisch