Adagio gaat verder als Intracto

03-09-2020 (10:46) - Bureaus

Iets meer dan een jaar na de overname van Adagio door Intracto, wordt er afscheid genomen van het merk Adagio. Intracto bevestigt zo de ambitie van Intracto om als sterk merk in de markt te staan, waarbij klanten end-to-end geholpen kunnen worden. En dit platformonafhankelijk.
 
Pieter Janssens, oprichter en CEO Intracto: "In een markt die sterk aan het digitaliseren is en waar de technische mogelijkheden legio zijn, gaat het meer en meer om vooral de juiste keuzes maken. Als Intracto willen we daar garant voor staan. Ongeacht de vraag, wij kunnen de klant helpen en onafhankelijk adviseren en ondersteunen met de meest adequate oplossing."

Adagio was voor Intracto een sterke troef om de ervaring en expertise in Salesforce, Adobe en Oracle verder in huis te halen. Het is nu tijd om het huwelijk ook qua naam volledig te voltrekken, met Intracto als familienaam.

Na 9 jaar, nemen oprichters Ben Van Gorp en Lucas Decuypere afscheid. "De keuze voor Intracto vorig jaar had als grootste doel om ons actieveld verder te verruimen. Nu is de tijd gekomen om die beweging ook in onze naam door te trekken. Ons team en onze klanten voelen de voordelen die de brede expertise van Intracto te bieden heeft."

Media

Marketing

Economisch