Hunkemöller kiest Selligent Marketing Cloud voor e-mailmarketing

24-10-2018 (14:17) - Toeleveranciers

Selligent Marketing Cloud, het bedrijf voor B2C marketing automation, is door Hunkemöller verkozen om de gepersonaliseerde e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. 
 

Met Selligent Marketing Cloud’s native geïntegreerde marketingoplossing kan Hunkemöller betekenisvolle omnichannel-ervaringen creëren, gebaseerd op individuele klantgegevens, waaronder websitegedrag en transactiegegevens. Deze samenwerking stelt Hunkemöller in staat een uitermate gepersonaliseerde shopervaring te bieden op alle kanalen, van web en mobiel tot e-mail en social media.
 

Alexandra Legro
, Global Marketing & Communication Director, Hunkemöller: "Door de samenwerking met Selligent kunnen wij binnen onze e-mailmarketingcommunicatie klanten producten aanbieden die naadloos zijn afgestemd op hun behoeften. Het versturen van relevante en contextuele boodschappen en aanbiedingen op basis van gedrag, demografische informatie, transactiegegevens en geavanceerde segmentatie zal bijdragen aan meer engagement en loyaliteit van klanten en stijgende verkopen."
 
 
Hunkemöller is de nieuwste toevoeging aan een groeiend aantal retailmerken dat al samenwerkt met Selligent Marketing Cloud. Andere merken zijn onder andere Coolblue in Nederland, Walmart in de VS en JBC in België.