Ontdek de kracht van pop-ups

07-11-2018 (15:07) - Publicaties

Pop-up's bieden ondernemers een goede kans om hun producten op een snelle en eenvoudige manier te testen. Maar hoe blijven tijdelijke winkels en restaurants nou langer succesvol? Dieter Veulemans biedt op deze vraag een antwoord in zijn nieuwe boek Time to pop-up. 


Pop-up winkels en restaurants zijn steeds vaker te zien in het straatbeeld. Het boek Time to pop-up behandelt daarom vijftig cases van de meest inspirerende pop-ups over de hele wereld. Daarbij komen niet alleen winkels aan bod, maar ook een festival als Tomorrowland. 


Andere bekende voorbeelden die voorbij komen zijn Pleasure Store van Magnum, Adidas en Opera Antwerpen. Met de cases wil Veulemans zijn lezers een kijkje geven in de wereld van de pop-ups en ze tegelijkertijd inspireren om zelf aan de slag te gaan. Daarbij geeft de auteur verschillende tips en tricks.

Opkomst in 2014

Zelf is Veulemans creatief directeur van brand activation bureau CityCubes. Hierdoor maakte hij de opkomst van pop-ups in België rond 2014 van dichtbij mee.