23 Innovations in Digital Communication

25-06-2019 (09:41) - Publicaties

23 Innovations in Digital Communication beschrijft, bekritiseerd en evalueert 23 digitale innovaties die gebruikt worden in media en communicatie. Innovaties die geen hype zijn, maar die zijn geïmplementeerd om permanente veranderingen in media en communicatie te bereiken.


De innovaties uit dit boek worden allemaal ondersteund door getuigenissen van professionals in het veld en de wetenschappelijke onderbouwing van hun werkingsmechanisme. De impact en professionele, wetenschappelijke en sociale uitdagingen die gepaard gaan met deze innovaties worden besproken.


Het lezen van dit boek moet diepgaand inzicht geven in hoe innovatieve digitale media kunnen worden gebruikt om koopgedrag en besluitvorming te beïnvloeden. Daarom beantwoordt 23 Innovations in Digital Communication vragen als 'Hoe maak ik een sterk merkverhaal?' en 'Wat zijn de effecten van serious gaming?'. 


topdeskundigen

De antwoorden op deze vragen zijn niet alleen gebaseerd op de kennis en het onderzoek van de auteurs, elke innovatie wordt ook besproken door topdeskundigen over die specifieke innovatie, wat het boek een doorgrondig naslagwerk maakt voor zowel studenten als professionals.