Sjors van Drie leidt Marketingteam Bierbrouwerij AB InBev

06-05-2020 (13:16) - Mensen

Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij treedt toe tot het Managementteam van de brouwer in Nederland, onder leiding van Nicolas Bartholomeeusen.
 
Sjors van Drie is sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en was onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe. Bierbrouwerij AB InBev is de tweede speler op de Nederlandse biermarkt en is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.
 
Sjors van Drie volgt Joost van de Sande op, die na 12 jaar bij de brouwer kiest voor een nieuwe uitdaging. Sinds mei 2019 was Sjors van Drie verantwoordelijk voor de marketing van Bud. Eerder was Sjors van Drie verantwoordelijk voor de merken Hertog Jan en Leffe. Voor zijn komst bij Bierbrouwerij AB InBev werkte Sjors in diverse marketing- en communicatie rollen bij onder meer de Efteling en Niehe Media