MediaMonks versterkt business team met senior hires

03-09-2020 (13:42) - Mensen

MediaMonks heeft in Amsterdam Cindy Bij de Vaate en Claire Knight aangenomen als nieuwe Business Director en Account Director.
 
De aanstellingen volgen op de wereldwijde groei van het digitale creatieve bedrijf. Eerder maakte het Erasmus Centre of Entrepreneurship bekend dat MediaMonks zich in de top tien van snelst groeiende scale-ups van Nederland bevindt.
 
Cindy Bij de Vaate zal in haar rol een aantal van de sleutel-accounts onder haar hoede nemen. Ze bouwde haar meer dan 10 jaar ervaring als digitale communicatie specialist op bij onder andere DigitasLBI en als MT lid bij Havana Harbor, met klanten zoals Unilever en Akzo Nobel. Daarnaast was ze eerder in haar carrière verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij Chevrolet en Cadillac, Corvette en Hummer Europa.
 
Claire Knight, afkomstig van Foot Locker waar ze merken als Nike, Reebok en Ellesse en FILA onder haar hoede had, zal de merken van Heineken voor haar rekening nemen. Naast haar ervaring bij Foot Locker heeft Claire ook bij Anomaly, Indie Amsterdam en Oliver Amsterdam gewerkt, waar ze verantwoordelijk was voor merken als Tele2, Heineken en de Unilever studio met Dove, Axe en Zwitsal.