Burst trekt drie talenten aan

17-04-2019 (09:30) - Mensen

Digitaal bureau Burst trekt drie nieuwe talenten aan; twee Client Program Managers en een Account Manager. Hiermee onderstreept het bureau de groeiambitie die het heeft ingezet.

Jeroen Claassen en Eveline Fortuin zijn gestart als Client Program Managers. “Zowel Jeroen als Eveline hebben jarenlange ervaring in de digitale branche en we zijn dan ook erg blij met hun komst! In hun rol dragen ze zorg voor het uitbouwen en onderhouden van de relaties met onze opdrachtgevers. Wij zijn trots dat zij met ons willen meebouwen om onze onveranderd sterke ambities en groei van ons bureau te realiseren”, zegt Hans Maltha (CEO, Burst).

Jeroen werkte bij DPDK voor klanten als Nike, Heineken, Peugeot, Nationale Nederlanden en ABN-AMRO. Daarvoor werkte hij bij zowel GuiltyPeople als ISM eCompany. 

Eveline werkte bij &Beyond voor klanten als Rituals, Hunkemöller, HEMA en Douwe Egberts. Daarvoor werkte ze bij RTL.

Thomas Dekker versterkt het team in de rol van Account Manager. Hij werkte hiervoor bij PI Marketing voor accounts als Vacanceselect, D-Reizen en  Holidaycars.com.