5PM breidt aantal partners met twee uit

06-02-2019 (13:18) - Mensen

YouTube Strategy & Services Company 5PM voegt Ronen Wolf en Peter Minkjan toe als nieuwe partners. Hiermee verbreedt de startup zijn kennis en kunde op het gebied van Social Video Strategy, Revenue Optimization en Social Advertising op platformen als YouTube, Facebook Watch en IGTV. Door de komst van Wolf en Minkjan kan 5PM Publishers en Brand Publishers optimaal bedienen. 
 
December jl. kondigde 5PM aan dat zij een strategisch partnership aan zijn gegaan met TMG, hierdoor kunnen zij verder uitbreiden en investeren in groei. Met Ronen Wolf en Peter Minkjan haalt 5PM waardevolle professionals in huis. Wolf, voorheen Head of Partnerships RTL MCN, neemt zijn kennis en ervaring als creatief/commercieel strateeg voor (Brand)Publishers mee. Hij richt zich als Partnerships Lead 5PM op new business en het optimaliseren van inkomsten uit social video voor klanten. Minkjan, voorheen Social Marketing & Advertising Strateeg bij Likeconomics, heeft onder andere voor klanten als RTL, SnappCar, StrongmanRun en Natuur & Milieu gewerkt. Daarnaast is hij organisator van het Congres Facebook & Instagram Marketing. Bij 5PM houdt hij zich als Social Strategy & Advertising Lead bezig met het optimaliseren van de online-advertisingcampagnes en helpt de klanten van 5PM, naast YouTube, ook te groeien op Facebook Watch en IGTV.  
 
Naast de nieuwe partners is het team van 5PM ook verder uitgebreid met twee YouTube Consultants. Mio Blankesteijn, één van de oprichters van het populaire YouTube-kanaal Thug Life Videos met meer dan 1,3 miljoen abonnees en Willem Bartelings, voormalig Channel & Content Coördinator van YouTube-kanaal en online merk Concentrate Velvet.